Branding
– udtryk der gør indtryk
Branding er jeres visuelle DNA
Hver dag bliver vores sanser bombarderet med indtryk. Virksomheder, organisationer og myndigheder vil så gerne have et lille stykke af vores dyrebare opmærksomhed. Konkurrencen er enorm.
Vejen til succes er at vinde opmærksomhed ved at skille sig ud fra konkurrenterne… og her spiller branding en væsentlig rolle.
Branding kan bestå af mange og vidt forskellige elementer. I virkeligheden er det mest interessante, at branding efterlader os med en bestemt oplevelse, stemning eller association.
Vi oplever med øjnene
Vidste du, at 65 pct. af menneskehjernens kapacitet bliver brugt af øjnene? Det betyder i praksis, at vi husker relativt dårligt, hvis vi kun får informationen skriftligt eller mundtligt. Tre dage senere vil vi i gennemsnit kun huske 10 pct. af de oplysninger, vi fik.
Men hvis informationen bliver tilføjet et billede eller en illustration, vil vi i gennemsnit huske 65 pct. af informationen tre dage senere.
Vores øjne er i stand til at håndtere 36.000 informationer i timen og man siger, at vores øjne bidrager med 85 pct. af al den viden, vi har om verden *)
I det lys giver det næsten sig selv, at det er helt afgørende, hvordan I som virksomhed, organisation eller myndighed tager jer ud. For jeres visuelle udtryk gør indtryk.
Hos COMSEC vil vi gerne hjælpe jer med enkle, konsekvente og professionelle løsninger, som betyder, at I rammer jeres målgruppe og gør et godt indtryk. Klik her og book et møde – så tager vi en snak om, hvad der skal til for at få jer i mål.
*Kilde: Experimentarium
Brandstrupvej 11
2610 Rødovre
Danmark

Tlf.: 2290 8795
E-mail.: Bo@COMSEC.dk
CVR.: 40506578