CardioLab
Marketing - hele vejen rundt
Er en speciallægeklinik på Frederiksberg. Klinikken har specialiseret sig i at forebygge blodpropper.
Det sker i praksis ved forebyggende undersøgelser, hvor patienten bliver tilset for eventuelle forstadier til blodpropper i form af åreforkalkning, udposninger på hovedpulsåren (aorta), kredsløbsproblemer eller nedsat hjertefunktion.
Blodprop er en fælles betegnelse for tilstopning af et blodkar.
Opdaget i tide kan forstadier til blodpropper behandles meget effektivt med medicin. Hvis forstadierne ikke opdages i tide, kan blodpropper til gengæld være fatale.
Kilde: CardioLab og Wikipedia
”Hvordan bliver en rød cirkel til omdrejningspunktet i et brand?
Ved at tage CardioLabs logo og trække denne detalje ud og gøre den central i al markedsføring, fik CardioLab i grafisk henseende en rød tråd. Et iøjnefaldende symbol, som går igen og igen.
CardioLab har et unikt produkt, som er forebyggende sundhedsforløb til ansatte i virksomheder. Forebyggelsen finder sted ved scanning af hals og hovedpulsåre (aorta). Ved årescanningerne kan lægerne vurdere patientens risici for at udvikle hjertekarsygdomme, som kan behandles, hvis de bliver opdaget i tiden… og som kan være dødelige, hvis ikke de gør.
Den røde cirkel i logoet symboliserer netop væggen i en blodåre, og derfor lå det lige for at bruge den røde cirkel som omdrejningspunktet i al kommunikation både på print og digitalt”.
Bo Kjærby, grafisk designer
Andre cases
Reklame fotografering

Idegenerering og
opsætning af tryksager


Produktion af hjemmeside

Brandstrupvej 11
2610 Rødovre
Danmark

Tlf.: 2290 8795
E-mail.: Bo@COMSEC.dk
CVR.: 40506578