Marketing - hele vejen rundt

Er en speciallægeklinik på Frederiksberg. Klinikken har specialiseret sig i at forebygge blodpropper.

Det sker i praksis ved forebyggende undersøgelser, hvor patienten bliver tilset for eventuelle forstadier til blodpropper i form af åreforkalkning, udposninger på hovedpulsåren (aorta), kredsløbsproblemer eller nedsat hjertefunktion.

Blodprop er en fælles betegnelse for tilstopning af et blodkar. 

Opdaget i tide kan forstadier til blodpropper behandles meget effektivt med medicin. Hvis forstadierne ikke opdages i tide, kan blodpropper til gengæld være fatale.

Kilde: CardioLab og Wikipedia

”Hvordan bliver en rød cirkel til omdrejningspunktet i et brand?

Ved at tage CardioLabs logo og trække denne detalje ud og gøre den central i al markedsføring, fik CardioLab i grafisk henseende en rød tråd. Et iøjnefaldende symbol, som går igen og igen.

CardioLab har et unikt produkt, som er forebyggende sundhedsforløb til ansatte i virksomheder. Forebyggelsen finder sted ved scanning af hals og hovedpulsåre (aorta). Ved årescanningerne kan lægerne vurdere patientens risici for at udvikle hjertekarsygdomme, som kan behandles, hvis de bliver opdaget i tiden… og som kan være dødelige, hvis ikke de gør.

Den røde cirkel i logoet symboliserer netop væggen i en blodåre, og derfor lå det lige for at bruge den røde cirkel som omdrejningspunktet i al kommunikation både på print og digitalt”.

Bo Kjærby, grafisk designer

Andre cases

Reklame fotografering

Image

Idegenerering og
opsætning af tryksager

Image Image

Produktion af hjemmeside

Image

Brandstrupvej 11
2610 Rødovre
Danmark

Image

Tlf.: 2290 8795
E-mail.: Bo@COMSEC.dk
CVR.: 40506578