Få høj faglighed – undgå bøvlet

Grafisk design

Du kan levere de fedeste produkter

Men præsenteredee du dem forkert, forsvinder de i mængden

En stor del af grafisk arbejde er klassisk håndværk.

Lad os hjælpe jer med at idéudvikle og finde jeres stil.

En stil, der falder i dine kunders smag.

Ny Hjemmeside, eller nyt design?

eller blot løbede vedligeholdelse

Hjemmesider kan være relativ billig og effektiv markedsføring.

Lad os hjælpe jer med at bygge og vedligeholde en sund online forretning.

En virtuel butik, kunder gider besøge.

Websitet er jeres digitale fingeraftryk

Selv for små og mellemstore virksomheder, organisationer og myndigheder er det i dag nærmest utænkeligt ikke at have en hjemmeside.

Det er der flere grunde til.

Sælger I varer eller tjenesteydelser i en webshop, er hjemmesiden et butikslokale ude på Internettet. Virtuelle butikker spiller en stadigt større rolle på bekostning af fysiske. 

For andre er websitet snarere en reception med en samling af tekster, fotos, grafik, video og lyd. I mange tilfælde også nyhedsbrev, blogindlæg og chatfunktion.

Hver for sig og sammen en del af en virtuel fortælling.      

Hold orden… det betaler sig!

Undersøgelser viser, at 60-70 pct. af en købsbeslutning beror på online research.

Alene derfor er der grund til at gøre sig umage på Internettet. Skal kunden føle sig overbevist om, at I er hæderlige og professionelle, må jeres hjemmesiden også være det.

Men der er andre grunde til at gøre sig umage.

Grafiske opgaver fulgt til dørs

Grafiker, layouter, desktopper, DTP’er, bogtilrettelægger, rentegner, reklametegner.

Kært barn har mange navne.

Fælles for de talrige titler er, at mange af de grafiske arbejdsopgaver handler om at udforme klassiske trykte materialer såsom bøger, brochurer, reklamer, plakater eller emballage.

Fra de første løse ideer på et blankt stykke papir til den afsluttende kvalitetskontrol ude på trykkeriet. 

I er eksperter på produkter, ydelser, budskab, målgruppe og indhold – som grafiker kan jeg hjælpe jer med formgivningen, så I kommer helskindet frem og får afleveret jeres fortælling på den måde, som giver størst mulig effekt og dermed de bedste resultater.

Materialer i den kvalitet I ønsker

De færreste arbejdspladser har tilstrækkelige ressourcer til at have fastansatte grafikere. Her kommer jeg på banen og kan som freelance grafiker løse opgaver af kortere eller længere varighed.

Foruden trykte materialer kan jeg hjælpe jer med logo (også kaldet bomærke), symboler, skilte, udstillingsplancher, tegninger, kort, diagrammer og illustrationer. Og stå for samarbejdet med trykkeri, så jeres budskaber bliver fortalt i materialer, der har præcis den kvalitet I ønsker.

Lad en fagmand gøre arbejdet

Grafisk arbejde har som håndværk mange facetter og fagudtryk, som det kan være vanskeligt for udenforstående at håndtere. Med en freelance grafiker ved jeres side, slipper I for besværet med at prøve at forstå trykkeriets mange spørgsmål.

Og jeres arbejder bliver gemt i de formater, som trykkeriet skal bruge for at kunne udføre deres del af arbejdet. 

Hos COMSEC træder vi gerne til som freelance grafiker til løsning af enkeltopgaver eller projektansættelser for en periode.

Book et møde – så tager vi en snak om, hvad der skal til for at komme i mål.

Layout af magasiner, blade og tryksager

Professionelt layout af magasiner og blade

  • Papir kan noget, skærme ikke formår
  • Fold jeres historier ud i ord og billeder
  • … og giv kunderne en eksklusiv oplevelse!

I en digital tidsalder spiller magasiner og blade en ny vigtig rolle. Lad COMSEC hjælpe jer med at sætte jeres tidsskrifter op i et indbydende og professionelt layout. Så jeres historier og fortællinger bliver set, læst og lagt mærke til.

Duften af tryksværte

Roen. Fordybelsen. Der er en særlig glæde ved at sætte sig til rette i en god stol og åbne et magasin. Duften af tryksværte kildrer lidt i næsen. Kvaliteten og strukturen i papiret sender fine små signaler ud i fingerspidserne.

Ja, selv formatet kan varieres nærmest i det uendelige og være en del af oplevelsen og fortællingen. 

I en tid hvor hovedparten af vores informationer kommer til os via lysende skærme på TV, mobiltelefon eller computer, er der noget sært dragende ved at bladre igennem et magasin. At se ord og billeder folde sig ud på tryk.

Magasinet har en stoflighed og sanselighed i sig, som digitale platforme på ingen måde kan hamle op med. Derfor føler vi os beriget, når vi sætter os til rette med et magasin, som er dygtigt udført.

Følelsen af fællesskab

Mange klubber og foreninger kan også skrive under på, at magasiner og blade er meget mere end deres papirvægt værd.

Forslag om at erstatte foreningsbladet med et digitalt nyhedsbrev falder som regel til jorden med et brag. Ikke fordi nyheder og informationer ikke kan overbringes digitalt… for det kan de! Men fordi magasiner og blade er en væsentlig del af menneskers følelse af at høre til i et bestemt interessefællesskab.

Hos COMSEC hjælper vi gerne med at sætte jeres magasin, årsrapport, foreningsblad, tidsskrift og andre tryksager op i et professionelt layout, som fortæller læserne, at I tager dem alvorligt.

Visitkortet er ansigtet udadtil

  • Et lille stykke pap med stor betydning
  • En historie, der begynder 
  • … førstehåndsindtryk varer ved!

Visitkort er prisbevidst og effektiv markedsføring. Lad COMSEC hjælpe jer med at fuldende det gode indtryk, når I møder kunder og samarbejdspartnere. Med visitkort i et design der fortæller, hvem I er og hvad I står for.

Som et håndtryk på print

Visitkortet spiller en central rolle i enhver virksomhed, stor som lille. Typisk er visitkortet en del af kunder og samarbejdspartneres første møde med jer. 

Her spiller tillid en afgørende rolle: Vi gør forretninger med mennesker, som vi stoler på og har tillid til. Et slattent og sjusket visitkort kan være ødelæggende for et ellers godt førstehåndsindtryk. Den, som har gjort sig umage med selv de mindste detaljer på sit visitkort, sender et stærkt signal om grundighed og seriøsitet.

Det giver sig selv, at visitkortet skal tjene sit primære formål: At gøre modtageren i stand til at kontakte jer.

Men det gode visitkort kan mere end gentage telefonnumre og adresser på e-mail og hjemmeside.

I en hverdag med megen støj og mange distraktioner, er det klogt at udnytte hvert øjeblik, vi har andres opmærksomhed. Det gælder også de få sekunder, visitkortet har fanget en potentiel kunde eller samarbejdspartners interesse.

Visitkort i metal eller træ

Brug visitkortet som anledning til at begynde fortællingen om, hvem I er og hvad I står for. 

Det kan være med nogle få velvalgte ord, en illustration, en utraditionel form, et fotografi eller et materialevalg, som ligger i forlængelse af jeres virksomhed. Det kunne eksempelvis være et visitkort i metal for klejnsmeden eller i træfinér for snedkeren.

Hos COMSEC vil vi gerne hjælpe jer med at udtænke og designe visitkort, som skiller sig ud fra mængden og tiltrækker sig positiv opmærksomhed. 

Relaterede projekter

Reflexfolie monteret på varevogn for MAskinudlejning .dk

Skilte og folie

Reklame Fotografering

Messe og udstilling